Anna-Maria Gustafsson

2011-04-14
15:36:13

Lite gladare, mkt lycklig
Åh så jag mår bra, trallalalala..
Idag tog jag mig en promenad in till stan (gjorde även ett tappert försök igår med mindre lyckat resultat). Gick till mamma och kände faktiskt för första gången på länge att det inte smärtade speciellt mkt. Igår var som sagt värre, hann bara gå ca fem minuter innan fogarna svek mig och magen förvandlades till en stenhård boll och ryggen helt gav upp!
Väl framme hos mamsen insåg jag även att jag inte behövde sätta mig så fort jag kom in. UNDERBART! Tänk vad lite det behövs för att göra en lycklig.
Men dagen är inte över och om fötterna sväller upp som igårkväll så kanske det egentligen inte var så lyckat med en promenad idag också men det lär ju märkas och om resultatet blir detsamma så är det för x gången jag måste inse att jag är i en gravidkropp som inte lyder och vill göra det min hjärna vill att den ska göra.
Huvudet vill motionera och må bra, kroppen vill bli soffpotatis och äta sig rundare och rundare. Vilket dilemma!
MEN, idag, just nu mår jag toppen och hoppas att det förblir så resten av dagen.
Nu förbereda middag sen får kroppen som den vill, soffläge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: