Anna-Maria Gustafsson

2011-04-20
17:41:11

Middagslyx

Igår blev vi bjudna på middag hos Tomas och Lina, grekisk pyttipanna med vitlöksbröd. Till efterrätt tog vi med oss fruktsallad och vanlijglass (underskattat!), det var en mkt god middag med bra avslut. Vi ligger däremot efter i middagsbjudningar, herregud så vi har fått go mat av detta par i flera dagar. Det kallar jag lyx!
Idag har jag haft en mor/dotter dag med Lovina. Vi har bara varit hemma och stökat runt. Är så mysigt när vi har sådana dagar.
Dagens middag är intagen för en stund sen och nu vet jag faktiskt inte alls vad vi ska hitta på men om jag känner min tös rätt så kommer hon alltid på något att underhålla mig med.
Bjuder på en liten rolig sak innan jag avslutar detta inlägg.
Igår under middagen så medverkade även Malai och Stefan. Lovina har en tendens att få ord att omvandlas till något helt annat, så när hon skulle säga stefan på hennes "språk" blev det...fyfan! hahahaha, vi brast i skratt allesammans. Hon skrattade med oss utan att förstå varför. Lilla vän, du är för söt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: