Anna-Maria Gustafsson

2011-04-07
11:18:07

Dagen mad mamma & pappa

Idag på jobbet tog jag och Micke med oss lilltjejen. Då hon skulle vara med moster Sara idag och få skippa dagis. Dock hade syster ett möte och lite andra ärenden innan hon kunde hämta upp henne så hon fick följa med oss. Det går dessutom magsjuka på dagis och kände inte alls för att lämna henne där. Vi har möjlighet att ha med henne på arbetet vilket jag ser som mkt positivt men tillika är det ju såklart "jobbigt" också då man inte riktigt kan koncentrera sig på sitt.
När Micke kommer tillbaka från ärenden på stan ska vi åka hem för lunch och nap. Hon går an här och tycker det är jätteroligt. Minns själv hur kul jag tyckte det var när jag fick följa med mamsen till hennes arbetsplats som liten. 

Så vad har hon hunnit med under dassa timmar?

Hon har ritat en fin teckning av Tomas tjej Lina, hon har lekt att hon åkt till Thailand i en postenkartong -"Tjohoooo" har hon tjoat här i kontoret. Hon har ätit apelsin så blir att byta tröja så fort vi kommer hem och mkt mer! Hon har verkligen mått bra här, det är ju kul men av någon anledning är jag ändå glad att dagis finns, hade verkligen inte fungerat varje dag.
Nu påklädnad sen hem, skönt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: