Anna-Maria Gustafsson

2011-02-13
12:13:00

Hjärtansdag 13:e & 14:e
Imorgon är det kärlekens dag, alla hjärtans dag och min älskling åker bort! Han sa så kärleksfullt, -"Jag skulle aldrig boka in en resa på den dagen, det vet du älskling". Han trodde då att det var bokat den 17:e. När han samma dag kom hem från jobbet tittade han lite roligt på mig och sa, -"jag hade visst fel, vi åker den 14:e och är hemma den 17:e". -"Men jag tänkte inte ens på det när jag bokade". Hahahaha..., så romantisk han är.
Men imorse kom han faktiskt till sängen och väckte mig, han hade dukat upp frukost med tända ljus. Så han kan han också även om det inte alltid blir rätt med tanke på att det var en dag för tidigt men från och med nu har vi alla hjärtans dag 13:e och 14:e. Älskar dig gubben.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: