Anna-Maria Gustafsson

2011-01-24
11:29:20

Kräftans mage skriker!
Oj så skönt vi har det. Jag har bränt mig kraftigt, tänkte att jag denna gång inte skulle tok smörja in mig i solskyddsfaktor 15-30 för att få bli brun vilket var lika smart som när Micke skulle se om han kunde gå på vatten! Ser ut som en kräfta och har idag fått stå över en soldag, så det röda har faktiskt lagt sig lite och imorgon blir det stranden, helt klart!
Just nu sitter jag här vrålhungrig och väntar på att min kära sambo samt H-O kommer från golfbanan, då blir det kyckling med parma. Mums.. Sen bio, om det går någon bra film förståss! Älskar att känna som om man kommer hem när man kommer till Thailand, inte alls hotellstressen och tidiga frukostar. Nog för att det också kan vara myigt, men jag föredrar detta.
Äntligen middagsdax. Kram från ett riktigt hett Thailand...

Kommentarer:
#1: syster yster

Låter som att ni har det jättebra, saknar er :) Sola för mig med...

Pussa Lovvi från moster, och tro mig jag måste få låna henne när ni kommer hem :)

Massor av kramar från en som just skottat en decimeter snö...

2011-01-24 @ 16:41:11
#2: Erika

Åååh, jag är avis:-) hade till i med tagit din röda bränna... Haha! Hälsa alla o pussa pigan . Njut nu;-)

2011-01-27 @ 02:05:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: