Anna-Maria Gustafsson

2011-07-05
21:46:01

Kniiiiip!
Känner mig stolt att erkänna detta, jag har klarat mig utan godis i hela 10dagar, 90 kvar!
Jag är ständigt sugen men tar mig en frukt istället eller helt enkelt gör bara något annat som får mig på andra tankar en kort stund.

Var idag på efterkontrollen, 8veckor sen Linn kom till världen. Allt var som det skulle, PUUUH!!! Frågade henne vad som var lämplig träning nu efter en förlossning, hon avrådde mig att köra zumba och aerobic (då det är mkt hopp och fötterna mkt brett isär)..,, ville gråta floder men bara att acceptera helt enkelt! Jag vill såklart inte drabbas av framfall i framtiden, aldrig i livet! Så gym med lätta vikter, promenader, core övningar i statiskt läge, KNIPÖVNINGAR, powerwalk osv.
Lina, nu behöver du inte höra mitt tjat om zumban nå mer, jag behåller tjatet fram till det är ok att delta på klasserna igen :) (enligt mvc, när jag slutat amma men så länge kommer jag inte vänta).

Nu ska jag mysa lite med min yngsta dam och "knipa". Ha en bra kväll.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: