Anna-Maria Gustafsson

2011-06-26
07:54:29

100 dagar av pina?
Spännande.
Satt och tittade runt på internet då jag fick syn på en blogg där denna tjej skulle börja ett nytt projekt tillsammans med några andra som jag själv tar som en utmaning.

UTAN GODIS I 100 DAGAR!

De skulle börja idag när midsommarfirandet är över och bestämt inte skulle börja på en standard måndag då det tydligen var den sämsta dag att börja på då man ofta skjuter det till "nästa måndag" om man inte lyckas denna vecka.

Jag tycker denna utmaning är lite rolig eftersom jag har ett litet sockerberoende.., älskar godis och allt det onyttiga. Äter det så gott som varje dag, så är det, och det skulle jag absolut behöva få ett slut på så jag hakar på den trenden, den utmaningen, någon mer som är sugen att haka på???



NEJ TACK, inget mera godis här inte!

Kommentarer:
#1: Katta

JAG!!!

2011-06-26 @ 15:04:00
#2: Hannah

Jag borde haka på.. och är sugen att göra det men vette tusan om jag klarar sådant självplågeri;)

2011-06-26 @ 23:23:24
#3: Sandra

Jag är också på! :) Har redan kört igång!

2011-06-30 @ 10:09:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: