Anna-Maria Gustafsson

2011-06-28
23:07:14

Hur går det?
Jag är bara nyfiken.
Förra inlägget fick jag med mig några tappra människor som hakade på utmaningen. KUL!
Jag själv har klarat dessa (tre?!) dagar utan problem men med konstant sug efter de där små söta sakerna. Ingen feedback av Micke direkt då han gav mig en klubba som Lovina inte ville ha.., jag sa bara att den såg god ut, då utbrast han, smaka då, gör det då!! Tack för hjälpen älskling, men nej tack, jag vill inte ha en gammal klubba, ät den själv...

Igår vid finvädret packade jag ihop en snabb picnic med barnen.
bröstmjölken - check
mineralvatten - check
gurk och morotsstavarna - check
hemgjord grönsaksdip - check
bragokex + festis till Lovina - check
äppelklyftor - check
körsbär - check
nötterna - check
... men vart fan var godiset?!!!
Trodde först att jag skulle sakna chokladen eller plockgodiset, men det gjorde jag inte. Det var verkligen sjukt gott med lite nyttigare alternativ denna gång.

Nu återstår bara 97 dagar av pinan, jag kommer klara det!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: