Anna-Maria Gustafsson

2011-06-25
18:55:53

Midsommar 2011

Jag känner mig bakfull, hur det nu kan komma sig?
Igår hade vi en trevlig kväll hos Jocke och Maria. Det blev sent med mkt surr och skratt. Jag och Maria delade på en alkoholfri flaska vitt vin, mums så gott det faktiskt var. Trodde först inte det skulle vara gott men ack så fel jag hade och det bästa av allt, jag kan amma efteråt samt köra bil hem. Det kanske blir min nya grej även om ingen amning sker.

Sitter just nu och väntar på besök, har bakat en tårta då vi igår inte åt någon efterrätt då magen höll på sprängas av all god midsommarmat!
Har dessutom bestämt mig för att prova mig på ett zumba-pass imorgon (första passet sen förlossning). Ser fram emot det så sjukt mkt och det som gör mig extra glad är att min mamma ska med mig. Märk väl, har aldrig fått henne på ett träningspass förrut. Ok, dans då det var hon som lärde mig från början men ingen gruppträning trots att jag själv instruerat, nej hon har aldrig tagit sig dit men imorgon kommer hon, jippi!

Nu kommer de jag väntat på, ha en fortsatt trevlig kväll.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: