Anna-Maria Gustafsson

2011-03-15
09:33:21

Mat är fantastiskt

Lovina vaknade före tuppen idag och Micke började 06.30 så vi mös i sängen alla tre innan vi alla klev upp och umgicks några minuter innan han skulle iväg.
Känns som att det borde vara lunchtid nu men inte. Funderade över vad jag ska göra till lunch då Lovina inte ska på dagis idag, frågade henne vad hon ville ha, -"kojv".., vanlig hederlig falukorv är min tjejs stora favorit. Får hon välja blir det just det varje dag men nejtack, fy så less man blir även på det! Så lunchen får jag fortsätta fundera över lite till.
Så tog fram kött inför middagen, ieftermiddag blir det fläskfilé wok, har varit sugen på det sen vet inte när men inte haft allt hemma och alltid glömt köpa det ena eller andra när jag varit i affären. Nu äntligen blir det av, så gott!



Nu ska vi gå ut en sväng och "bobba" innan lunch och nap. Behöver frisk luft känner jag, denna huvudvärk är asjobbig! Men har iaf fått svar på andra saker som inte kanske har med huvudvärken att göra och det känns skönt men samtidigt två nya kurer för att först få bort problem ett sen två. Puh.., var länge sedan jag knaprade så mkt piller som jag gjort under de senaste 29veckorna. Bara det inte påverkat barnet i magen! Det är just det som skrämmer mig mest, men måste ju lita på läkarna i Sunderbyn. De kan väl sin sak antar jag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: