Anna-Maria Gustafsson

2011-03-14
09:40:54

Bank, bank, bank
Igår fortsatte kvällen som dagen började. Jag och Micke nattade Lovina, dukade upp i vardagsrummet med ostbricka. Den avnjöt vi tillsammans till solsidan. Var riktigt mysig men min huvudvärk trots en helt fantastisk dag gav inte med sig! Jag har fortfarande "skallebank" men inte som igår och dagarna innan det. Det har faktiskt äntligen börjat ge med sig. Kan proverna de tagit ge något svar så jag vet vad som händer i kroppen min. Visst jag vet att jag är gravid men det händer tydligen mer än så i min kropp.




Har så gått som levt på panodil i ett par dagar. Vill inget annat än att känna mig frisk och ha en hyfsat normal graviditet.
Sitter nämligen just nu och väntar på att en läkare ska ringa upp mig. De vet snart mitt personnummer bara av att se mig eller höra mitt namn, så ofta är jag dit eller ringer dit! Efter det blir det jobb, nästan så jag på riktigt längtar till det! Nu dusch, för tydligen verkar telefonlinjen hit vara riktigt lång...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: