Anna-Maria Gustafsson

2011-05-28
10:05:53

Bra fredag

Igår var en toppendag.
Det var en glad överraskning när Micke kom hem med en bukett blommor bara för att jag är jag sa han! En vanlig fredag utan direkt anledning. Nu ligger han på plus, ett stort plus!
Men det slutade inte där, vi fick även provsmaka en rätt från menyn på Lilla och tro mig, det slog ut allt jag smakat i denna kommun. Även "lill Anders" som jag kallar honom sa att det var det bästa han ätit och kommer inte äta denna rätt någon annanstans än på "lilla" framöver! 
Mums säger jag bara och denna måste smakas, den var helt överlägset god! Säger senare vad det är jag menar när Lilla öppnar upp portarna till restaurangen, och det är närmare än ni tror!

Regn idag och att söka efter nya snygga utemöbler står på schemat!
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: